Sunday, November 8, 2009

မိသားစုေကာင္းကင္..

မုန္တိုင္းစဲၿပီးတဲ့ တစ္ေန႔ေပါ့
ခ်စ္ျခင္းအတၱေတြထဲ ႏွစ္ျမဳပ္ေနတဲ့
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္ကေလးကို ဆြဲႏႈတ္လို႔
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္
ေႏြးေထြးမႈေတြ႐ိွရာ…
အေမ့ရဲ႕ မနက္ခင္းမ်ား႐ိွရာ ကိုေပါ့…

အေဖေပးတဲ့ ၀က္ခ္ကင္း႐ႈးေလးက
ကၽြန္ေတာ့္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ေျခရာေတြကို ညင္သာေစခဲ့ပါတယ္
အခုတစ္ေလာေတာ့
အေမရဲ႕ ဆူေဟာက္ညီးထြားသံမွ မၾကားရရင္
ကၽြန္ေတာ့္မွာ
ညဘက္, ညဘက္ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ မနည္း ႀကိဳးစားေနရတယ္
ကၽြန္ေတာ္က လိမၼာတဲ့ သားဆိုးပါ အေမ …

အေဖအေမတို႔ရဲ႕ ‘မိသားစုမိုး’ ေလးမွာ
ကၽြန္ေတာ္လည္း တက္ညီလက္ညီ ႐ြာခ်င္ပါတယ္
အေဖဆာေလာင္တဲ့ ထမင္း၀ိုင္းေလးကို
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဆာေလာင္တာေပါ့ အေမရယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္ေတာ့ ႐ြာႏိုင္မွာပါ

ဒီည အိပ္မက္ထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္ ငွက္ကေလးျဖစ္သြားလိမ့္မယ္
မိသားစုေကာင္းကင္မွာ ပ်ံဖို႔ …။ ။
s-spot

ဒီဆိုဒ္ ေလးကကူးထားတာပါ။အရမ္းႀကိဳက္လို႔။ ေရးတဲ့သူကေတာ့
s-sport တဲ့။ အိမ္လြမ္းသူေတြခံစားဖို႔ပါ။

No comments: