Thursday, November 26, 2009

We say!

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "မင္း႐ွိေနေပးလို႔ေက်းဇူးပါပဲ" တဲ့။ "မင္းကိုခ်စ္တယ္"လို႔ မေျပာႏိုင္တဲ့အခါမ်ဳိးမွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "ဘာအတြက္ဆက္လက္႐ွင္သန္ရမွာလဲ" တဲ့။ တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕

ေဖ်ာင္းျဖမႈကို လိုခ်င္တဲ့ အခါမ်ဳိးမွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "ေအးလိုက္တာ" တဲ့။ တစ္စုံတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေထြးပိုက္မႈကို လိုခ်င္တဲ့အခါမွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "ငါမအားလို႔ဖုန္းမကိုင္မိတာ" တဲ့။ အဲဒီဖုန္းသံဟာ

ေပ်ာ္႐ႊင္ျခင္းေတြ သယ္လာမယ့္ဖုန္းသံ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ၀န္ခံရမွာ မ်က္ႏွာပူတဲ့

အခါမ်ဳိးမွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "ငါ့ကို ဘယ္သူမွမလိုအပ္ၾကဘူး" တဲ့။ တကယ့္တကယ္ ဘယ္သူတစ္ဦး တစ္ေယာက္ကမွ ငါတို႔ကို မလိုအပ္ေတာ့တဲ့ အခါမွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…." ငါလုပ္ႏိုင္ပါတယ္" တဲ့။ အကူအညီေတာင္းဖို႔ ခက္ခဲေနတဲ့အခ်ိန္မွာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "မင္းဟာငါ့ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္း တစ္ေယာက္ပါ"တဲ့။ အဲဒီစကားေျပာတဲ့အခါမွာေတာ့ "ဒါေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းထက္ပိုလာမွာမဟုတ္ဘူး"ဆိုတာကိုေတာ့ ေျပာဖို႔ေမ့ေနတတ္ၾကတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာၾကတယ္…. "အဲဒါက အေရးမႀကီးပါဘူး" တဲ့။ အဆင္ေျပႏိုင္ဖို႔ ေ႐ြးခ်ယ္စရာ မ႐ွိေတာ့ဘူးဆိုတာ သိလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာေပါ့။

1 comment:

မိုးခါး said...

အင္းးးးးးးးး
တခ်ိဳ႕စကားလံုးေတြ ေျပာဘူးတယ္ .. တခ်ိဳ႕ခံစားခ်က္ေတြ ျဖစ္ဘူးတယ္ .. း)